Este foarte important pentru noi să oferim clienţilor Stoida posibilitatea de a comunica rapid și ușor.
Ne cerem scuze pentru orice nemulțumire apărută în relația cu noi, iar semnalarea acestora ne oferă oportunitatea remedierii oricăror probleme și îmbunătățirea serviciilor oferite.
Este uşor să ne contactaţi. Puteţi folosi oricare din modalitățile de mai jos:
- în scris: la adresa Calea Vitan 225, bl2 Ap 97, Sector3, Bucuresti
- La telefon sau pe Whatsapp la numarul 0726.093.435
- Pe site www.Stoida.ro la rubrica Contact
Pentru a rezolva rapid sesizarea primită, vă rugăm să ne transmiteţi:
- Datele dumneavoastră de contact: numele complet, CNP/ codul fiscal după caz, adresa şi numărul de telefon;
- Descrierea nemulţumirii dumneavoastră; informaţiile relevante inclusiv detalii, data, produsul/serviciul la care faceti referire, numele celor cu care aţi discutat etc.;
- Copii ale documentelor pe care le consideraţi relevante pentru cazul dumneavoastră, şi care nu vor fi returnate. Păstraţi intotdeauna originalele.
În condiţiile în care datele furnizate de dumneavoastră nu sunt suficiente, nu vom putea raspunde solicitării adresate.
Reclamaţiile, sesizările ale căror iniţiatori nu pot fi identificaţi sau a căror exprimare este considerată inadecvată nu vor fi luate in considerare.