Home / Service si garantii

Service si garantii

Garantia produselor vandute de Stoida

Vă rugăm să păstraţi factura care însoţeşte livrarea.

Acest certificat de garanţie vă acordă toate drepturile garantate de lege (Legea 449/2003, O.G. 21/1992, republicată). În cazul unei reclamaţii, Stoida poate înlocui produsul, dacă acesta este disponibil pe stoc.

În cazul în care nu este disponibil, clientului îi va fi rambursat preţul de cumpărare în perioada de timp stipulată prin lege calculată de la data primirii reclamaţiei scrise şi a produsului în cauză.

Dacă aveţi întrebări sau sugestii referitoare la produsele Stoida, vă rugăm să ne contactaţi la numarul de telefon 0726093435, de luni până vineri între orele 08:30 – 20:00, sâmbătă între orele 10:00 – 18:00 şi duminică între orele 10:00 – 18:00, sau prin e-mail la adresa office@stoida.ro.

Pentru toate produsele vandute si livrate de catre eMAG beneficiezi de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Pentru a trimite un produs in garantie trebuie sa ne contactezi pentru a completa un formular de grantie. Toate produsele sunt insotite de garantie. Daca nu ai primit una contacteaza-ne pentru a intra in posesia garantiei. Fara garantie nu putem sa te ajutam in cazul defectarii produsului.

IMPORTANT:

Cititi si tineti cont de manualul de instructiuni care insoteste prosusul.

Garanţia se va acorda după evaluarea daunei/defectelor. În acest scop, este necesară returnarea produsului conform documentului Termeni şi condiţii, împreună cu factura emisă pentru acesta.

Această garanţie nu acoperă uzura normală şi/sau daunele provocate de pierdere, furt, utilizare improprie, accidente, manipulare neglijentă sau maliţioasă în mod intenţionat. De asemenea, garanţia nu acoperă daunele provocate de umezeală sau apă.

Orice modificare adusă produselor Stoida, incluzând adăugarea, îndepărtarea şi/ sau înlocuirea de părţi componente de către o persoană neautorizată va duce la pierderea garanţiei.

Lucrările de servisare sau reparaţii efectuate pentru produs vor duce de asemenea la pierderea garanţiei.

Nu am primit certificatul de garantie, cum procedez?

Nu iti fa griji daca nu ai primit garantia. Se poate ca unul din operatori sa fi uitat sa o puna in cutie, sau se poate pierde la transport, etc.

Tu beneficiezi de garantie pentru produsul cumparat daca ne anunti dupa primirea coletului in cel mult 24h.

Am primit coletul, dar lipsesc accesorii. 

Acest lucru se intampla mai rar pentru ca fiecare colet este verificat la expediere. Daca totusi se intampla sa lipseasca ceva acest lucru trebuie semnalat la primirea coletului. Orice reclamatie ulterioara nu este luata in considerare. Accesoriile lipsa vor fi trimise catre clienti, iar costurile vor fi suportate de noi.

Am gresit datele de facturare precum adresa, etc. Ce pot face ? 

Trebuie sa ne anunti cat mai repede pentru a incerca sa modificam datele. Daca coletul a fost trimis la curier ii vom contacta pentru a remedia problema.